- Halloween
- Julartiklar
- Alla festartiklar
- Alla högtider
- Baby Shower
- Bakning
- Ballonger
- Bröllop
- Kalas
- Lek
- Maileg
- Temafest
- Färgteman
- Printables
- Kampanjprodukter
- Nyheter
- Alla produkter
- Varumärken
- Halloween
- Julartiklar
- Alla festartiklar
- Alla högtider
- Baby Shower
- Bakning
- Ballonger
- Bröllop
- Kalas
- Lek
- Maileg
- Temafest
- Färgteman
- Printables
- Kampanjprodukter
- Nyheter
- Alla produkter
- Varumärken
Kundservice
Vanliga frågor
I fall där en eller flera varor inte finns på lager som du beställt, så inväntar vi vanligtvis samtliga varor innan skick. Vi kan dela upp din beställning och göra en delleverans om du önskar. Överstiger beloppet på din beställning 800kr så tar vi ingen extra avgift, annars så ligger denna extra fraktavgift på 39kr.
Kontakta då oss via kontaktformuläret.
Om du önskar att returnera en vara kontaktar du oss via vårt kontaktformulär inom 14 dagar från det att du tagit emot varan. Vi kommer därefter skicka ut en retursedel till dig som du sedan klistrar på paketet.
Vid en reklamation så behöver du kontakta kundtjänsten. Har du möjlighet så skicka en eller flera bilder på den skadade produkten till våran e-post: order@myperfectday.se och ange att det är en reklamation samt beskriv problemet du upplevt med varan. Vi återkommer därefter med vidare instruktioner.
Om du handlat mot faktura är det bra om du antingen skjuter upp förfallodatumet själv via Mitt Klarna (https://my.klarna.com), eller om du pausar fakturan. Du kontaktar då Klarna via telefon på 08 - 120 120 10 så hjälper de dig med detta.
Kontakta oss
Hej och välkommen till My Perfect Day!
Om du har allmänna frågor kring leveranser & betalning eller returer & reklamationer mm, ber vi dig i första hand att söka svaret i vänsterspalten under Vanliga frågor.
Om du inte hittar den information du söker eller har en specifik fråga (oklarhet i faktura, specifikt produktmått etc), så ber vi dig skicka meddelande till oss via kontaktformuläret nedan. OBS! Vid fakturafrågor och leveransfrågor, uppge alltid ordernummer eller mobilnummer. Vi produktfrågor, uppge alltid fullständigt produktnamn eller artikelnummer.
Vi försöker svara på alla frågor via e-post som rör köp/beställning inom 24 timmar, som senast svarar vi inom 48 timmar (vardagar). Observera att reklamationsärenden ibland kan ta längre tid att få svar på. Detta beror på att vi kan behöva kontakta en leverantör för rådgivning innan vi kan återkoppla i ditt ärende.
Ifall du hellre vill ringa upp och prata med kundtjänst så hittar du kontaktinformationen längst ner på den här sidan.
Kundtjänst (Övrig kontaktinformation):
E-post: order@myperfectday.se
Samarbeten/marknadsföring: marketing@myperfectday.se
Adress lager: (observera att vi inte har möjlighet att ta emot kunder på vårt lager)
My Perfect Day AB
Karpalundsvägen 39
291 00 Kristianstad
Sweden
Postadress / bolagets officiella adress (observera att vi inte har möjlighet att ta emot kunder eller returgods på denna adress)
My Perfect Day
Barbackagatan 2A
291 32 Kristianstad
Sweden
Organisationsnummer 556946-0792
- Låga priser & stort utbud
- Fri frakt över 499 kr
- Ingen fakturaavgift
- 14 dagars öppet köp
- Trevlig kundservice
- E-post: order@myperfectday.se