- Halloween
- Julartiklar
- Alla festartiklar
- Alla högtider
- Baby Shower
- Bakning
- Ballonger
- Bröllop
- Kalas
- Lek
- Maileg
- Temafest
- Färgteman
- Printables
- Kampanjprodukter
- Nyheter
- Alla produkter
- Varumärken
- Halloween
- Julartiklar
- Alla festartiklar
- Alla högtider
- Baby Shower
- Bakning
- Ballonger
- Bröllop
- Kalas
- Lek
- Maileg
- Temafest
- Färgteman
- Printables
- Kampanjprodukter
- Nyheter
- Alla produkter
- Varumärken
Frågor & Svar
I fall där en eller flera varor inte finns på lager som du beställt, så inväntar vi vanligtvis samtliga varor innan skick. Vi kan dela upp din beställning och göra en delleverans om du önskar. Överstiger beloppet på din beställning 800kr så tar vi ingen extra avgift, annars så ligger denna extra fraktavgift på 39kr.
Kontakta då oss via kontaktformuläret.
Om du önskar att returnera en vara kontaktar du oss via vårt kontaktformulär inom 14 dagar från det att du tagit emot varan. Vi kommer därefter skicka ut en retursedel till dig som du sedan klistrar på paketet.
Vid en reklamation så behöver du kontakta kundtjänsten. Har du möjlighet så skicka en eller flera bilder på den skadade produkten till våran e-post: order@myperfectday.se och ange att det är en reklamation samt beskriv problemet du upplevt med varan. Vi återkommer därefter med vidare instruktioner.
Om du handlat mot faktura är det bra om du antingen skjuter upp förfallodatumet själv via Mitt Klarna (https://my.klarna.com), eller om du pausar fakturan. Du kontaktar då Klarna via telefon på 08 - 120 120 10 så hjälper de dig med detta.
- Låga priser & stort utbud
- Fri frakt över 499 kr
- Ingen fakturaavgift
- 14 dagars öppet köp
- Trevlig kundservice
- E-post: order@myperfectday.se